Skip to main content

SHISEIDO: Mια 25ετία στο νησί μας μέσω του ομίλου μας

Η Nathalie Broussard, Director of Scientific Communication του Ομίλου Shiseido EMEA, μιλά αποκλειστικά στο IN Business για την εξέλιξη της μάρκας στα 150χρόνια πορείας της, την αφοσίωση της στην έρευνα και καινοτομία, αλλά και για τη στρατηγική συνεργασία της μάρκας με τον Όμιλο μας.

Nathalie-Broussard

Δοξάστε τις αρετές της γης, η οποία δίνει τροφή στη ζωή και αναδεικνύει νέες αξίες. Μια φράση που συμπυκνώνει το νόημα των τριών ιαπωνικών συλλαβών που συνθέτουν το όνομα της SHI.SEI.DO. Είναι οι αξίες που διέπουν την πορεία 150 χρόνων ενός καταξιωμένου διεθνούς ομίλου, με παρουσία 25 χρόνων επιτυχούς συνεργασίας με τον Όμιλο Χ.Α.ΠΑΠΑΈΛΛΗΝΑΣ στην Κύπρο.

H Shiseido γιορτάζει την επέτειο των 150 της χρόνων. Ποια είναι τα κυριότερα επιτεύγματα αυτού του ταξιδιού εξέλιξης;

Η συμπλήρωση 150 χρόνων δημιουργίας αποτελεί, για εμάς, μια εξαιρετική ευκαιρία για να στρέψουμε το βλέμμα πίσω και να θυμηθούμε τα πρώτα μας βήματα και τα όσα έχουμε πετύχει από τότε μέχρι σήμερα αλλά, πρωτίστως, για να κοιτάξουμε μπροστά με ένα ακόμα πιο μεγαλόπνοο όραμα για το μέλλον. Η Shiseido ιδρύθηκε το 1872 με την αποφασιστικότητα ενός Ιάπωνα φαρμακοποιού, ακριβώς στο σημείο εκείνο όπου η σοφία της Ανατολής συναντά την επιστήμη της Δύσης. Από τότε, η καρδιά της δεν έπαψε να κτυπά στον ρυθμό αυτής της δυαδικότητας, από τον κόσμο της οποίας και δημιουργήθηκε το μοναδικό στυλ καινοτομίας που τη χαρακτηρίζει. Από την πρώτη κιόλας στιγμή, η Shiseido υπήρξε αφοσιωμένη στην καινοτομία, με μοναδικό στόχο την ικανοποίηση των καταναλωτών ανά την υφήλιο. Η καινοτομία βρισκόταν πάντα στον πυρήνα της Shiseido ενώ υπήρξε η κινητήρια δύναμη της ανάπτυξής της. Με 7 κέντρα καινοτομίας σε ολόκληρο τον κόσμο και την απαράμιλλη τεχνογνωσία από μια ομάδα επιστημόνων διαφορετικού υπόβαθρου και ειδικοτήτων, η καινοτομία της Shiseido έχει τη σταθερή και σθεναρή στήριξη της ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ: μπορούμε πλέον να είμαστε περήφανοι που συμμετέχουμε σε όλα τα σημαντικά επιστημονικά ερευνητικά πεδία στον τομέα των προηγμένων προϊόντων περιποίησης της επιδερμίδας. Ο Όμιλος επενδύει εκ νέου πάνω από το 3,5% των εσόδων του στην ανάπτυξη της επωνυμίας και στην Ε&Α, ενώ μετρά μέχρι στιγμής 29 βραβεία από την παγκοσμίου φήμης Διεθνή Ομοσπονδία Επιστημονικών Εταιρειών Κοσμητολογίας (IFSCC), ένα παγκόσμιο ρεκόρ που καταδεικνύει την καινοτόμο επιστημονική έρευνα της Shiseido.

Η δύναμη της Shiseido στηρίζεται, επίσης, στον τρόπο με τον οποίο μετουσιώνει όλη την καινοτόμο έρευνά της σε λύσεις ομορφιάς που αποσκοπούν στην ικανοποίηση των αναγκών των καταναλωτών.

Ποιες είναι οι ορόσημες ημερομηνίες για την Shiseido;

Δεν είναι εύκολο να συνοψίσουμε 150 χρόνια δημιουργίας αναφέροντας ορισμένες μόνο ημερομηνίες. Ωστόσο, αν επιχειρήσουμε να ανατρέξουμε στην πληθώρα των επιτυχιών του κλάδου, που αποτελούν παράδειγμα του αδιάλειπτου καινοτόμου πνεύματος της Shiseido τα τελευταία 150 χρόνια, μπορούμε να συγκεντρώσουμε τις βασικότερες ημερομηνίες ως ακολούθως:

  • Το 1897, η Shiseido λανσάρει το πρώτο προϊόν περιποίησης της επιδερμίδας, τη Eudermine, που ανοίγει τον δρόμο για πολλές άλλες πρωτοποριακές ιδέες και καινοτομίες στον χώρο της ομορφιάς.
  • Το 1923, με βάση την πρωτοποριακή έρευνά της για τους παράγοντες προστασίας από την υπεριώδη ακτινοβολία (UV), η Shiseido κυκλοφορεί το πρώτο προϊόν αντηλιακής προστασίας στον κόσμο, με την ονομασία Uviolin.
  • Το 1985, η Shiseido γίνεται η πρώτη ιαπωνική εταιρεία που χρησιμοποιεί τη βιοτεχνολογία για την παραγωγή υαλουρονικού οξέος σε μεγάλη κλίμακα, εγκαινιάζοντας τη χρήση του στη βιομηχανία καλλυντικών.
  • Το 1987, κυκλοφορεί η πρώτη συμπαγής πούδρα προσώπου με προστασία από την υπεριώδη ακτινοβολία, ένα ακόμα παράδειγμα της απαράμιλλης τεχνογνωσίας της Shiseido στην τομέα της αντηλιακής φροντίδας.
  • Το 2014, η κυκλοφορία του Ultimune αποδεικνύει για μια φορά ακόμα τον αδιαμφισβήτητο ηγετικό ρόλο της Shiseido στην καινοτομία ομορφιάς. Το τεχνολογικό αυτό επίτευγμα καθίσταται η πρώτη φόρμουλα καλλυντικών που ενισχύει την αμυντική δράση της επιδερμίδας, ενώ αναδεικνύεται σε εμβληματικό bestseller της Shiseido, συγκεντρώνοντας 224 βραβεία και 42 διπλώματα ευρεσιτεχνίας.
  • Το 2022, η Shiseido πρωτοτυπεί για ακόμα μια φορά παγκοσμίως με την κυκλοφορία των νέων ορών Skin Filler Bio-Performance – φέρνοντας άλλη μια επανάσταση στη βιομηχανία καλλυντικών.
Το όνομα Shiseido περιλαμβάνει τρεις συλλαβές που δηλώνουν τις αξίες της μάρκας. Πώς εκφράζονται αυτές οι αξίες στην ανάπτυξη, την καινοτομία και την εξέλιξη της μάρκας;

«Δοξάστε τις αρετές της Γης, που δίνει τροφή στη ζωή και αναδεικνύει νέες αξίες». SHI.SEI.DO. Τρεις συλλαβές που εξακολουθούν να περιγράφουν τις αξίες που ακόμα και σήμερα διέπουν την πορεία της Shiseido ως καταξιωμένου διεθνούς ομίλου.

Για 150 χρόνια και πιστή στις καταβολές της, η Shiseido παραμένει επικεντρωμένη στην περιποίηση της επιδερμίδας με τη στήριξη της επιστήμης, στον αισθητηριακό σχεδιασμό, αλλά και στη δύναμη της φύσης να προσφέρει μια ολιστική προσέγγιση ομορφιάς σε όλους τους ανθρώπους.

Για τα επόμενα 150 χρόνια, η Shiseido θα ανταποκρίνεται ακόμη περισσότερο στην αποστολή μας με τίτλο «καινοτομίες ομορφιάς για έναν καλύτερο κόσμο». Η καινοτομία στην υπηρεσία της ομορφιάς και της ευεξίας, λαμβάνοντας παράλληλα υπόψη το περιβάλλον. Είμαστε πεπεισμένοι ότι η ομορφιά έχει τη δύναμη να αλλάξει τον κόσμο σε όλα τα επίπεδα. Με άλλα λόγια, έχουμε τη δύναμη να ευεργετούμε τον άνθρωπο αναλογιζόμενοι τη ίδια ώρα τον αντίκτυπό μας στο περιβάλλον. Φιλοδοξούμε, επίσης, να γίνουμε ένας οίκος Ομορφιάς και Ευεξίας που θα λειτουργεί ως προσωπικός συνεργάτης κάθε καταναλωτή, προσφέροντάς του εξατομικευμένα προϊόντα, λαμβάνοντας υπόψη την ομορφιά της επιδερμίδας του, την εσωτερική του ομορφιά, ακόμα και την εσωτερική του ευεξία.

Για να το πετύχει, η Shiseido συνεχίζει να στηρίζεται στα ακόλουθα:

  • Στην καινοτομία με γνώμονα τον καταναλωτή, κατανοώντας αλλά και προβλέποντας τις διαρκώς μεταβαλλόμενες ανάγκες των καταναλωτών, και
  • Στην καινοτομία με γνώμονα την τεχνολογία, που τροφοδοτείται από την ανάπτυξη πρωτοποριακών τεχνολογιών εμπνευσμένων από την έρευνα αιχμής του Ομίλου.
Η βιωσιμότητα και η δημιουργία κερδοφόρων οργανισμών πάνε μαζί σήμερα. Πώς ο Όμιλος Shiseido επενδύει σε αυτό;

«Καινοτομίες ομορφιάς για έναν καλύτερο κόσμο» – στο πλαίσιο της αποστολής της, η Shiseido συνενώνει την καινοτομία και τη βιωσιμότητα – απηχώντας την ολοένα αυξανόμενη εστίαση στην αειφόρο ανάπτυξη και τις οικολογικές πρωτοβουλίες σε όλους τους τομείς του κλάδου της κοσμητολογίας, ανταποκρινόμενη στις προσδοκίες του σύγχρονου καταναλωτή.

Η Shiseido θα συμβάλει, επίσης, στη δημιουργία ενός καλύτερου αύριο, δημιουργώντας πολιτιστική, κοινωνική και περιβαλλοντική αξία, στηριζόμενη στους τρεις πυλώνες της στρατηγικής βιωσιμότητας του Ομίλου: περιβάλλον, κοινωνία και πολιτισμός.

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ: Όλες οι διαδικασίες της Shiseido – από την ανάπτυξη και προμήθεια μέχρι την παραγωγή, χρήση και διάθεση  –  διεκπεραιώνονται με γνώμονα την προστασία του πλανήτη. Η αποστολή, «Καινοτομίες ομορφιάς για έναν καλύτερο κόσμο», αποσκοπεί στη μείωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος, στην ανάπτυξη βιώσιμων προϊόντων και στην προώθηση των υπεύθυνων και αειφόρων αγορών.

ΚΟΙΝΩΝΙΑ: Η Shiseido επιδιώκει την προαγωγή μεγαλύτερου σεβασμού και κοινωνικής πολυμορφίας μέσω της προώθησης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, της ισότητας και της συμπερίληψης.

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ: Η Shiseido δεσμεύεται να καταστήσει την ομορφιά πηγή σθένους και δύναμης για όλους τους ανθρώπους.

Έχοντας διεθνή παρουσία, η Shiseido βρίσκεται και στην Κύπρο μέσω του Ομίλου Χ.Α.ΠΑΠΑΕΛΛΗΝΑΣ. Πείτε μας γι’ αυτή τη συνεργασία.

Ο Όμιλος Χ.Α.Παπαέλληνας κατέχει, πράγματι, ηγετική θέση στον τομέα των καλλυντικών προϊόντων στην κυπριακή αγορά, από τη διανομή μέχρι και τη λιανική πώληση, με την αλυσίδα καταστημάτων Beauty Line.

Πρόκειται για έναν όμιλο με άριστη γνώση της κυπριακής αγοράς, με τον οποίο συνεργαζόμαστε για τη διανομή αρκετών επωνυμιών του Ομίλου Shiseido εδώ και 25 χρόνια. Κατά συνέπεια, οι επωνυμίες της Shiseido περιλαμβάνονται και στις δραστηριότητες του ομίλου στη λιανική αγορά.

Η κατανόηση των αναγκών της κυπριακής αγοράς είναι καθοριστικής σημασίας για έναν όμιλο όπως η Shiseido. Μας επιτρέπει να προσαρμοζόμαστε στις ανάγκες του κάθε πελάτη ξεχωριστά και να προτείνουμε λύσεις στα θέματα που τον απασχολούν.

Σήμερα, συνεργαζόμαστε στενά με αφοσιωμένα στελέχη του Ομίλου Χ.Α.Παπαέλληνας για την επέκταση του χαρτοφυλακίου των επωνυμιών μας, το οποίο περιλαμβάνει, εκτός από τη Shiseido, και μάρκες αρωμάτων όπως Narciso Rodriguez, Issey Miyake και Zadig & Voltaire.

Τα προϊόντα σας έχουν πιστούς πελάτες στην Κύπρο. Πώς βλέπετε την τοπική αγορά προϊόντων περιποίησης και καλλυντικών;

Η κυπριακή αγορά, στον τομέα που μας αφορά, διαφοροποιείται σε δύο σημεία σε σχέση με τις άλλες ευρωπαϊκές αγορές. Το πρώτο σημείο σχετίζεται με το ότι η Κύπρος είναι μια χώρα με αυξημένη ηλιοφάνεια, γεγονός που καθιστά τους καταναλωτές πλήρως ενημερωμένους σχετικά με τις βλαβερές συνέπειες της ηλιακής υπεριώδους ακτινοβολίας. Επομένως, η προστασία και η φροντίδα της επιδερμίδας τους αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς τους. Είναι πολύ καλά ενημερωμένοι για τα προϊόντα περιποίησης της επιδερμίδας και ενδιαφέρονται πρώτα απ’ όλα για την ποιότητά τους. Το δεύτερο σημείο αφορά την ηλικία κατά την οποία ξεκινά το ενδιαφέρον του κόσμου για τη φροντίδα της επιδερμίδας του. Θα μπορούσαμε να πούμε ότι στην Κύπρο οι άνθρωποι ξεκινούν από πολύ νωρίς να νοιάζονται και να περιποιούνται το δέρμα τους ακριβώς λόγω των κλιματολογικών χαρακτηριστικών της χώρας.

Υπάρχει κάτι πραγματικά ενδιαφέρον όσον αφορά την περιποίηση της δέρματος στην Κύπρο – αν και η κλιματική αλλαγή δεν γνωρίζει σύνορα, οπότε είναι κάτι που αφορά πλέον όλους. Οι Κύπριες, λοιπόν, θα αναζητήσουν προϊόντα make-up που θα τους προσφέρουν ενυδάτωση, αντηλιακή προστασία και κάλυψη, ενώ την ίδια ώρα θα περιμένουν από το ίδιο προϊόν να τους προσφέρει και λάμψη ή φυσικό αποτέλεσμα. Τα προϊόντα γίνονται πλέον υβριδικά συμβαδίζοντας με τις απαιτήσεις των πελατών για πρώτης ποιότητας προϊόντα και φυσικό αποτέλεσμα.

Πόσο ανταγωνιστική είναι η Κύπρος για σας και πώς διατηρείτε τη δημοτικότητα των προϊόντων σας ψηλά;

Η Κύπρος είναι μια ανταγωνιστική αγορά με δυνατά διεθνή brand που προσφέρουν μεγάλη γκάμα προϊόντων στον τομέα των καλλυντικών και των προϊόντων περιποίησης. Οι επωνυμίες λανσάρουν, διαφημίζουν και προωθούν τις βασικές σειρές προϊόντων που έχουν στο χαρτοφυλάκιό τους. Όπως είναι φυσικό, αυτό κάνουμε και εμείς, με τον δικό μας ωστόσο ιαπωνικό τρόπο. Η πελατειακή εμπειρία αποτελεί καθοριστικό παράγοντα. Όταν, λοιπόν, ο καταναλωτής βρίσκεται στο σπίτι και ετοιμάζεται να δοκιμάσει μια κρέμα, έναν ορό, κλπ., η πρώτη εφαρμογή στην επιδερμίδα πρέπει να τον αφήνει πλήρως ευχαριστημένο. Για να γίνει αυτό, χρειαζόμαστε προϊόντα υψηλής ποιότητας, κάτι που αποτελεί δέσμευση του Ομίλου Shiseido, ενώ παράλληλα πρέπει να είμαστε σε θέση να δώσουμε την ευκαιρία στον καταναλωτή να ανακαλύψει και να δοκιμάσει το προϊόν μας. Με αυτόν τον τρόπο, θα συνεχίσουμε να παραμένουμε δημοφιλείς, μεγαλώνοντας ταυτόχρονα τη βάση των αφοσιωμένων πελατών μας. Γνωρίζουμε ότι από τη στιγμή που ένας πελάτης θα δοκιμάσει τα προϊόντα μας, δεν θα πάψει ποτέ να τα χρησιμοποιεί.

Πώς η Shiseido γιορτάζει τα 150 της χρόνια και τι θα δούμε στην Κύπρο σχετικά;

H Shiseido διοργάνωσε εκδηλώσεις σε διάφορα μέρη του κόσμου προσκαλώντας πελάτες, εκπροσώπους εταιρειών λιανικής, εκπροσώπους των ΜΜΕ και influencers, για να γιορτάσουν μαζί μας αυτή τη σημαντική στιγμή. Το 2020, λόγω της πανδημίας, φοβηθήκαμε πραγματικά πως δεν θα μπορούσαμε να γιορτάσουμε αυτό το τόσο σημαντικό ορόσημο. Τελικά, η επέτειός μας συνέπεσε με την επιστροφή μας στην κανονικότητα, και ήταν σαν να γιορτάζαμε διπλά: από τη μια, την επανασύνδεση των ανθρώπων μετά από δύο χρόνια απομόνωσης και, από την άλλη, την επέτειο των 150 χρόνων μας.

Στην Κύπρο, διοργανώσαμε μια λαμπερή εκδήλωση στο 1888 Venue στη Λευκωσία. Πρόκειται για έναν εκπληκτικό χώρο όπου 188 εκλεκτοί καλεσμένοι πέρασαν όμορφα και γιόρτασαν μαζί μας την συμπλήρωση των 150 χρόνων Shiseido.

Τον τελευταίο μήνα, δόθηκε μεγάλη έμφαση στον βασικό μας κατάλογο με την προσθήκη του ορού Ultimune και της κρέμας προσώπου Vital Perfection. Το κύριο προϊόν που λανσάραμε το 2022 ήταν ο εξαιρετικός ορός BIO-Performance Skin Filler. Το 2023, θα συνεχίσουμε τη βασική μας σειρά με κάποιες, βέβαια, νέες κυκλοφορίες.

BOP-Skinfiller
Ακολουθώντας μια πρωτοποριακή προσέγγιση σε όλο τον κόσμο ποιο είναι το όραμά σας για τα επόμενα χρόνια;

Η Έρευνα και η Επιστήμη θα αναδείξουν, αναμφίβολα, νέες τεχνολογίες και καινοτόμους τρόπους εφαρμογής των προϊόντων περιποίησης της επιδερμίδας. Για παράδειγμα, μια νέα επωνυμία που μόλις προστέθηκε στο χαρτοφυλάκιο του Ομίλου Shiseido, με την ονομασία Gallinée, έχει αναπτυχθεί με στόχο τη βελτίωση του μικροβιώματος με φυσική πρώτη ύλη. Πρόκειται για μιαν εντελώς πρωτοποριακή μέθοδο αλληλεπίδρασης με το δέρμα. Αντί να καταστρέφει τα βακτήρια, η κρέμα αυτή προάγει και θρέφει τα καλά βακτήρια τους δέρματός σας με πρεβιοτικά, προβιοτικά και μεταβιοτικά. Δεν πρόκειται για σενάριο επιστημονικής φαντασίας. Είναι κάτι που συμβαίνει στην πραγματικότητα χάρη στην καλύτερη κατανόηση που έχουμε σήμερα για την ανθρώπινη επιδερμίδα.

Μέσω της τεχνολογίας του ορού BΙΟ Skin Filler, το υαλουρονικό οξύ μάς προσφέρει αποτελέσματα που στο παρελθόν πετυχαίναμε μόνο με τα ενέσιμα.

Αδιαμφισβήτητα, ο κόσμος των καλλυντικών προϊόντων περιποίησης αλλάζει, εξελίσσεται, καινοτομεί. Οι γνώσεις που έχουμε για την ανθρώπινη επιδερμίδα θα μας επιτρέψουν να ενεργούμε ολοένα και πιο στοχευμένα και πάντοτε με τη χρήση ακόμα πιο φυσικών συστατικών. Γιατί εμείς, στη Shiseido, υποστηρίζουμε τη βιωσιμότητα και είμαστε υπέρ της χρήσης φυσικών συστατικών στα προϊόντα μας.

Διαβάστε σχετικά άρθρα: https://www.cap.com.cy/category/news/