Όμιλος Χ.Α.ΠΑΠΑΕΛΛΗΝΑΣ: Με όραμα και ηθική

Μέσα από τη σχέση εμπιστοσύνης με τον Κύπριο καταναλωτή, ο Όμιλος υλοποιεί τη στρατηγική της μεθοδικής επέκτασης του και ανοίγει νέους δρόμους ποιότητας και αξιοπιστίας, έχοντας ήδη καθιερωθεί ως ο ισχυρότερος Όμιλος προϊόντων υγείας και ομορφιάς στην Κύπρο. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι σήμερα απασχολεί πέραν των 600 ατόμων και έχει ετήσιο τζίρο από τα FMCGs 25 εκατομμύρια ευρώ επί του συνολικού τζίρου του ομίλου που φτάνει τα 170 εκατομμύρια ευρώ.

Κατεύθυνση βιωσιμότητας

Με διαχρονική αποστολή να κάνει όλο και περισσότερους ανθρώπους να ζουν και να νιώθουν καλύτερα, ο Όμιλος Χ.Α.ΠΑΠΑΕΛΛΗΝΑΣ πιστεύει στην ανάπτυξη με επιχειρηματική ηθική. Επιλέγει την κατεύθυνση της βιωσιμότητας, ως τη μοναδική ρεαλιστική προσέγγιση απέναντι στις νέες προκλήσεις, συμβάλλοντας με όλες του τις δυνάμεις στη διασφάλιση της κοινωνικής ευημερίας, της οικονομικής προόδου και της προστασίας του περιβάλλοντος.

Ευρύ χαρτοφυλάκιο

Οι τομείς δραστηριοποίησης του Ομίλου Χ.Α.ΠΑΠΑΕΛΛΗΝΑΣ περιλαμβάνουν τη διανομή φαρμάκων, καλλυντικών, καταναλωτικών προϊόντων και ένα ισχυρό δίκτυο καταστημάτων που αντιπροσωπεύουν οι μάρκες: Beauty Line, Holland & Barrett, Selekt Beauty, Yves Rocher και Beauty Outlet. Με ένα ευρύ χαρτοφυλάκιο καταναλωτικών προϊόντων, ο Όμιλος κατέχει ηγετική θέση σε σημαντικές κατηγορίες, όπως τα χαρτικά, πάνες για παιδιά και ενήλικες, καθώς και είδη προσωπικής φροντίδας και στοματικής υγιεινής.

Χαρακτηριστικές είναι οι μάρκες: KLEENEX, NANNYS, BIOTEN, CARROTEN, TENDER και SENSODYNE.

Παράλληλα, ο Όμιλος, έχοντας ως στόχο την επιτυχημένη διείσδυση στην αγορά των τροφίμων, καταγράφει ήδη μια δυναμική παρουσία στον τομέα των προϊόντων καθημερινής κατανάλωσης με εκλεκτά και καταξιωμένα προϊόντα, τα οποία διακρίνονται για την ποιότητα τους. Ανάμεσά τους είναι ο καφές σε κάψουλες ILLY, ο ιταλικός καφές PELLINI και ο στιγμιαίος καφές DOUWE EGBERTS, η πικάντικη σάλτσα TABASCO, τα ελαιόλαδα ΕΛΙΟΧΩΡΙ και GAEA, οι μαρμελάδες ST. DALFOUR και το βραβευμένο μέλι ΤΖΙΒΕΡΤΙ.

Ανθεκτικός ο κλάδος

Σύμφωνα με τον Εύη Γερμανό, Εμπορικό Διευθυντή FMCB, στο προϊόντικό χαρτοφυλάκιο του Ομίλου ανήκουν είδη πρώτης ανάγκης, τρόφιμα και μη, που εξυπηρετούν τα κυπριακά νοικοκυριά. «Τους τελευταίους μήνες έχει αποδειχθεί πως πρόκειται για ένα κλάδο με ανθεκτικότητα, αφού ακόμη και σε περιόδους οικονομικής αβεβαιότητας συνεχίζει να αναπτύσσεται», εξηγεί. Επίσης, δηλώνει πως ο Όμιλος κατέχει ηγετική θέση στα χαρτικά, στα είδη παιδικής φροντίδας και στα προϊόντα προσωπικής υγιεινής, ενώ με τη διείσδυση του στον τομέα των τροφίμων έχει ήδη καταγράψει σημαντικές επιτυχίες. Τους τελευταίους μήνες παρατηρείται αύξηση των πωλήσεων στην κατηγορία τροφίμων, σε προϊόντα όπως στο Κυπριακό ελαιόλαδο Ελιοχώρι, στα ζυμαρικά La Molisana και Divella, στις μαρμελάδες St. Dalfour, αλλά και στους καφέδες Douwe Egdberts και κάψουλες illy.

Σημαντική άνοδο καταγράφουν επίσης και τα προϊόντα προσωπικής φροντίδας του χαρτοφυλακίου της εταιρίας. Η αυξητική πορεία των χαρτομάντηλών προσώπου Kleenex και των χαρτικών υγείας Kleenex Premium συνεχίζει σταθερά από την περίοδο της πανδημίας ενώ τα είδη ατομικής υγιεινής και ευημερίας για ενήλικες Tender παραμένουν πρώτα στην προτίμηση των καταναλωτών.

Πανδημία και FMCB

«Τόσο η πανδημία όσο και η σημερινή παγκόσμια κρίση που βιώνουμε έχουν δημιουργήσει προκλήσεις, αλλά και ευκαιρίες στον τομέα μας. Ο καταναλωτής έχει αλλάξει τρόπο σκέωης και αυτός επηρεάζει την αγοραστική του συμπεριφορά», δηλώνει κ.Γερμανός, εξηγώντας πως οι καταναλωτές έχουν γίνει πιο απαιτητικοί και προσεκτικοί στις αγορές τους, επιζητούν ενσυνείδητα βιωσιμότητα, ποιότητα, καινοτομία, ικανοποίηση και ασφάλεια. Ο Όμιλός μας αφουγκράζεται τις ανάγκες τους και προσαρμόζει το χαρτοφυλάκιο του με την εισαγωγή και διάθεση προϊόντων που ανταποκρίνονται σε αυτές. Ανταποκρινόμενοι στην απαίτηση των καταναλωτών για βιώσιμες επιλογές προϊόντων και βλέποντας την επιτάχυνση της εν λόγω τάσης, ο Όμιλός μας μετασχηματίζεται στρατηγικά, για να προσφέρει σε καταναλωτές, αλλά και σε όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη, την επιλογή της βιωσιμότητας». Μερικές από τις ενέργειες που ξεκίνησαν να τίθενται σε εφαρμογή είναι η αντικατάσταση του πλαστικού στομίου χαρτομάντηλων Kleenex με χάρτινο, με αποτέλεσμα όλη η συσκευασία να ανακυκλώνεται στους κάδους χαρτιού, χωρίς να χρειάζεται διαχωρισμός. Επίσης, όλες οι συσκευασίες των επωνυμιών Nannys και Tender μπορούν να ανακυκλωθούν στους κάδους πλαστικού, ενώ σύντομα ενισχύεται η σειρά Nannys Fresh με φιλικά προς το περιβάλλον προϊόντα: « Εφαρμόζουμε σύγχρονες πρακτικές σε όλους τους τομείς δραστηριοποίησης μας, ενώ αναβαθμιζόμαστε τεχνολογικά, ώστε να είμαστε πιο αποτελεσματικοί και ευέλικτοι, καθώς εναρμονιζόμαστε με τα δεδομένα της εποχής. Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε να κατέχουμε ηγετική θέση στους τομείς που δραστηριοποιούμαστε».

Διευθυντική Ομάδα

Χρήστο Παπαέλληνας, Ανώτατος Εκτελεστικός Διευθυντής

Χρυστάλα Κουτή, Ανώτατη Διευθύντρια Marketing

Παντελής Παντελή, Γενικός Διευθυντής FMCB

Εύης Γερμανός, Εμπορικός Διευθυντής FMCB

Άντρεα Χαραλάμπους, Επικεφαλής Marketing FMCB

Φρόσω Παναγιώτου, Υπεύθυνη Marketing Μαρκών Τροφίμων

Σωτήρης Κωνσταντίνου, Υπεύθυνος Ανάπτυξης Κατηγορίας Προϊόντων Προσωπικής Φροντίδας

Γεωργία Μιλή, Υπεύθυνη Ανάπτυξης Κατηγορίας Φροντίδας Βρεφών και Ενηλίκων

Χριστιάνα Χαρζηκωνσταντίνου, Customer Excellence Manager

Χριστοφής Χριστοφή, Διευθυντής Παγκυπριών Πελατών FMCB

Μάριος Θεμιστοκλέους, Υπεύθυνος Ανάπτυξης Πωλήσεων FMCB στις επαρχίες Λευκωσία, Λάρνακα, Αμμόχωστο

Σάββας Λεωνίδου, Υπεύθυνος Ανάπτυξης Πωλήσεων FMCB στις επαρχίες Λεμεσό, Πάφο