Skip to main content

Η Βιώσιμη Ανάπτυξη ως Κοινή Αξία: Απόψεις και Συμμετοχή των Συναδέλφων

Στον Όμιλο μας, η προσήλωση στην Βιώσιμη Ανάπτυξη είναι ριζωμένη στην καρδιά της επιχειρηματικής μας κουλτούρας, του κοινωνικού μας ρόλου και της επιχειρηματικής μας ευθύνης. Με πεποίθηση πιστεύουμε ότι η Βιώσιμη Ανάπτυξη αποκτά νόημα και ουσία μόνο αν είναι οικοδομημένη πάνω σε επιχειρηματική ηθική, κοινωνική αλληλεγγύη και σεβασμό προς το περιβάλλον.​

Καθοδηγούμενοι από την πεποίθηση ότι η ευημερία του Οργανισμού μας συνδέεται άρρηκτα με την ευημερία της κοινωνίας και του πλανήτη, έχουμε αναλάβει σημαντικές πρωτοβουλίες που αντικατοπτρίζουν τις αξίες μας και τις προσδοκίες μας για ένα καλύτερο μέλλον.​

Μέσα από αυτό το ένθετο, θέλουμε να προβάλουμε και να προωθήσουμε τις φωνές των συναδέλφων μας, την δική τους οπτική, απαντώντας μας τρεις απλές ερωτήσεις. Ελπίζουμε να εμπνεύσουμε όλο και περισσότερους ανθρώπους για μια καλύτερη και πιο βιώσιμη κοινωνία.

Και κάπως έτσι, συνεχίζουμε με την συνάδελφο μας Καρολίνα Ευριβιάδου , η οποία είναι στη θέση της Marketing Manager (Coty).

1)Τι σημαίνει Βιωσιμότητα για εσένα;

Η Βιωσιμότητα μας αφορά όλους – είναι ένα όραμα για ένα μέλλον όπου οι πόροι διατηρούνται, η κοινωνική δικαιοσύνη ενισχύεται και η οικονομία είναι ισορροπημένη. Για να είναι επιτεύξιμη όμως, απαιτεί ολοκληρωμένη προσέγγιση. Είμαστε όλοι εξοικειωμένοι πλέον με τον όρο της περιβαλλοντικής βιωσιμότητας, αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε την κοινωνική και οικονομική της διάσταση. Η καταπολέμηση της φτώχειας, η προώθηση της ισότητας και η διασφάλιση των βασικών ανθρωπίνων δικαιωμάτων αποτελούν επίσης σημαντικά βήματα προς μια βιώσιμη κοινωνία.

2)Ποιες βιώσιμες πρακτικές ακολουθείς μέσα στην καθημερινότητα σου;

  1. Κάπου είχα διαβάσει ότι χρειάζονται 10,000 λίτρα νερού για να παραχθεί ένα κιλό βαμβάκι. Έκτοτε χρησιμοποιώ μόνο επαναχρησιμοποιούμενους δίσκους ντεμακιγιάζ. Ενημερωτικά, μπορείτε να βρείτε εξαιρετικής ποιότητας reusable Facial Cleaning Pads της μάρκας Alma K, που προστέθηκε πρόσφατα στην γκάμα προϊόντων του Ομίλου μας.
  2. Εντός σπιτιού, χρησιμοποιώ μόνο επαναχρησιμοποιούμενα καλαμάκια bamboo για τα ροφήματα μου. Εκτός σπιτιού αποφεύγω την χρήση τους όσο μπορώ.
  3. Οι ηλεκτρικές συσκευές στο σπίτι μένουν κλειστές όταν δεν χρησιμοποιούνται, για εξοικονόμηση ενέργειας.
  4. Επιλέγω κυρίως εποχιακά και τοπικά λαχανικά και φρούτα. Γενικά η επιλογή τοπικών τροφίμων, μειώνει τις μεταφορικές αποστάσεις και συντελεί στην τοπική οικονομία.

3)Τι είναι αυτό που σε έμαθε ο Όμιλός μας για την Βιωσιμότητα;

Απλές πρακτικές και μηνύματα που μας περιβάλλουν συνεχώς στο εργασιακό μας περιβάλλον, από το ανακυκλώσιμο εκτυπωτικό χαρτί μέχρι το εταιρικό όραμα να ταυτίζουμε τους επιχειρηματικούς μας στόχους με την ευημερία του πλανήτη και της κοινωνίας, αποτελούν καθημερινή έμπνευση και υπενθύμιση για όλους μας, να εντάσσουμε συνεχώς στην καθημερινότητα μας καινούριους τρόπους επίτευξης της Βιωσιμότητας. Ο Όμιλος φροντίζει συνεχώς να μας καλλιεργεί το συναίσθημα της προσωπικής ευθύνης, και αυτό είναι ίσως και το πιο σπουδαίο που μπορεί κάποιος να επιτύχει, αφού μόνο μέσω της συνεχούς εκπαίδευσης και της συνειδητής προσπάθειας της κάθε μονάδας, μπορούμε να έχουμε επίδραση στο σύνολο.

καρολινα φωτο