Holland & Barrett και Beauty Line διακρίθηκαν στα Cyprus Customer Excellence Awards 2021

Την Τρίτη, 22 Μαρτίου πραγματοποιήθηκε η τελετή απονομής των πρώτων Cyprus Customer Excellence Awards της BOUSSIAS Cyprus.

Τα Cyprus Customer Excellence Awards αναδεικνύουν και επιβραβεύουν τις επιχειρήσεις που υιοθετούν καινοτόμες και βέλτιστες πρακτικές και πρωτοβουλίες για να αναβαθμίζουν την εξυπηρέτηση των πελατών τους.

Στον Όμιλο Χ.Α.ΠΑΠΑΕΛΛΗΝΑΣ, η εμπιστοσύνη και η άρτια εξυπηρέτηση των πελατών αποτελεί στρατηγικό πυλώνα για την ανάπτυξη μας, γι’αυτό και αφουγκραζόμαστε διαρκώς τις ανάγκες των καταναλωτών, ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες τους και διευρύνουμε συνεχώς τις υπηρεσίες μας. Εν τούτοις, στα πρώτα Customer Excellence Awards τα retail brands του Ομίλου μας, Holland & Barrett και Beauty Line απέσπασαν βραβεύσεις που επιβεβαιώνουν την ατέρμονη προσήλωση τους στον καταναλωτή.

Holland & Barrett: Bronze διάκριση για την επένδυση τους σε μια αναβαθμισμένη εξυπηρέτηση πελατών

Τα Holland & Barrett απέσπασαν την Bronze διάκριση στην κατηγορία «Best Customer Experience in Covid-19 Crisis 2021» για την επαρκή εξυπηρέτηση που παρείχαν μέσα από το Live Chat τους κατά τη διάρκεια των lockdowns.

Η βράβευση αφορούσε την υπηρεσία Live Chat που παρουσίασαν τα Holland & Barrett Κύπρου κατά τη διάρκεια του lockdown, όπου αυτή διασφάλιζε την πρόσβαση των πελατών στις συμβουλές και την καθοδήγηση των Συμβούλων Υγείας και Ευεξίας ενόσω βρίσκονταν στο σπίτι.  Προσφέροντας έτσι, μια συνεχή και απευθείας επικοινωνία με την ομάδα των ειδικών με μόνο ένα κλικ.

Beauty Line: Bronze διάκριση για την άρτια εξυπηρέτηση των πελατών σε όλα τα κανάλια αγορών

Τα Cyprus Customer Excellence Awards ξεχώρισαν τα Beauty Line για την ποιότητα και την καινοτομία σε ότι αφορά τις υπηρεσίες εξυπηρέτησης του πελάτη. Η τελετή απονομής ανάδειξε την Omnichannel επιχειρηματική στρατηγική του Beauty Line που εξασφαλίζει την αφοσίωση και τη θετική εμπειρία προς τους πελάτες τους.

Τα καταστήματα Beauty Line απέσπασαν την Bronze διάκριση στην κατηγορία «Best Omnichannel Loyalty Initiative» για την άρτια εξυπηρέτηση που παρέχουν στους πελάτες τους ανεξαρτήτως του καναλιού από το οποίο εξυπηρετούνται. Διαπρέψαν για την ακατάπαυστη και αβίαστη, υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση που προσφέρουν μέσα από κάθε κανάλι επικοινωνίας με τον πελάτη.

Μια μοναδική εμπειρία ομορφιάς Beauty Line όπου και αν βρίσκεστε

Τα Beauty Line είναι κοντά στον πελάτη με πολλαπλά κανάλια όπως φυσικά καταστήματα, e-shop, app, social media και CRM, όπου ο καταναλωτής μπορεί να κάνει τις αγορές του και να έχει μια ολοκληρωμένη εμπειρία ομορφιάς Beauty Line. Όλα τα κανάλια επικοινωνίας είναι συνδεδεμένα μεταξύ τους, έτσι ώστε η πλοήγηση σε κάθε κανάλι να ακολουθεί την ταυτότητα του brand. Όλα τα σημεία επαφής και επικοινωνίας είναι συνδεδεμένα μεταξύ τους έτσι ώστε η αλληλεπίδραση του κάθε πελάτη με κάθε κανάλι να είναι η ίδια και ομοιόμορφη.

Αυτές οι διακρίσεις αποτελούν ακόμα ένα τεκμήριο της συνεχούς προσπάθειας που καταβάλουν οι άνθρωποι μας, όντας αφοσιωμένοι στην αναβάθμιση της αγοραστικής εμπειρίας των πελατών μας.